הובלה עם מנוף ברמת השרון

5/5 - (1 vote)

הובלה עם מנוף ברמת השרון בדרך כלל מדובר במשאית מנוף,סוג רכב זה המאפשר גם הובלה וגם פעולת מנוף.

 

לפני שנדבר על הובלות עם מנוף, נסביר כמה דברים.

 

משאית ללא מנוף פלטה, ככלל מידות המשאית 2.55 רוחב,אורך 6 מטר,יש משאיות אם מידות שונות על כך נרחיב בהמשך.

 

מידות המשאית קבועות בכל העולם מהסיבה הפשוטה תחשבו לרגע על מכולה שהגיע מחו”ל ואמורים לפרוק אותה בישראל או להפך כדי להעמיס אותה על המשאית במדינות השונות צריך סוג משאית זהה בשתי המדינות בנוסף משאיות שמעמיסות מכולות מנמל אשדוד וחיפה צריכות אישור לרכב ואישור כניסה לנהג מדובר בשתי אישורים שונים לכל אחד.

 

מנוף הובלה

 

כדי להוציא מכולה מהנמל על חברת ההובלה לשדר דרך מערכת ממוחשבת את המכולה שהנהג אמור להוציא,כל מכולה לאחר הפריקה שלה אמורה לחזור ריקה במצב תקין או לנמל או לאחד המחסנים שמקושרים לנמל.

 

ברשיון הרכב של המשאית יש היתר למשקל מורשה וחל איסור לחרוג ממשקל זה.

 

בנמלים אשדוד וחיפה אין בעיה בנושא זה מכיוון שבכניסה וביציאה מהנמל יש משקל והנמל לא ייתן למשאית שהעמיסה משקל חורג לצאת מהנמל, עיקר הבעיה נובעת כאשר העבודה מוזמנת ע”י לקוח פרטי שלא יודע את המשקל המדוייק של המטען.

 

המשאיות בדרך כלל מגיעות פתוחות ללא ארגז סגור, לרוב עם עמודים בצדדים להובלת צינורות או דפנות להובלת ציוד קטן.

 

עלות הובלה עם מנוף הובלה או ללא מנוף משתנה ככול שהמרחק מנקודה לנקודה גדל מה שמגדיל את מספר הקילומטרים שהמשאית אמורה לבצע ועקב כך עלויות הדלק יותר גבוהות,בחוק יש התייחסות להובלת מטען חורג קודם נבין מה זה לא מטען חורג (מטען שלא חורג לא באורך לא ברוחב לא בגובה ולא במשקל), כאשר אנו כחברת הובלה לוקחים על עצמנו כל סוג של עבודה יש לנו את הידע החוקי מה מותר ומה אסור ואנחנו מקפידים בנושא הזה הקפדה ייתרה.

 

ישנם סוגי רכבים שונים לדוגמא סמיטריילר ללא מנוף שנקרה גם סמיטריילר פלטה או בקיצור סמי פלטה מידות הרכב  2.55 רוחב ואורך 12 מטר אותו עיקרון כמו המשאית רק שהוא מסוגל לקחת מכולה 12 מטר (40 פיט) בשונה מסמי מנוף היתרונות של סמי פלטה הוא בעליות יותר זולות פר הובלה, החסרונות שצריך להעמיס ולפרוק אותו עם כלי עזר נוסף, לדוגמא עם מנוף או מלגזה.

 

עלויות הכלים שהזכרנו נגזרות משעה העמסה שעה פריקה ומחיר ההובלה כלול בנסיעה מנקודה לנקודה כל שעה נוספת מתומחרת מעבר למה שנסגר.

 

לסיכום, אם אתם מחפשים חברת מנופים והובלות אמינה ומקצועית עם וותק שיודעת לבצע הובלות עם מנוף הובלה על בסיס יומי נשמח לתת לכם ייעוץ חינם להובלה שלכם.


הובלות עם מנוף
 

דילוג לתוכן