הובלת ציוד כבד האם גם ההוצאה צריכה להיות כבדה

הובלת ציוד כבד האם גם ההוצאה צריכה להיות כבדה,הובלה כזאת חייבת להתבצע אך ורק על ידי חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום, מאחר ורק חברה מסוג זה תדע בדיוק כיצד לבצע את המשימה בצורה המהירה, היעילה והבטיחותית ביותר.

אנו בחברת אלרון מנופים והובלות מספקים שירות של הובלת ציוד כבד בכל חלקי הארץ, תוך כדי הקפדה על עבודה עם המובילים מנוסים, המיומנים והמקצועיים ביותר.

אנו נהנים מ- 22 שנים של וותק וניסיון בתחום ומספקים ייעוץ טלפוני ללא תשלום, עבור כל מי שמתעניין בתחום.

אנו מספקים שירותי הובלה לציוד מכני הנדסי, כגון טנקים, שופלים, משאיות, מבנים, בגרים, מכונות קידוח ועוד.

הובלה כבדה  – מה מעולם לא סיפרו לכם?

קודם כל, חשוב להבין כי הובלה זו אינה דומה כלל להובלה רגילה, מאחר והובלה מסוג זה מצריכה וותק וניסיון בתחום.

יש לזכור כי ציוד כבד מצריך מכשור וציוד ייעודי וכמובן עבודה של מובילים מיומנים, שיודעים לנקוט בכל אמצעי הזהירות הנחוצים, על מנת להבטיח את הובלת המטען בצורה המהירה, היעילה והבטיחותית ביותר.

בדרך כלל, כאשר מדובר על הובלת ציוד כבד, ישנה חלוקה בין מטען של עד 30 טון לבין מטען הכבד מ- 30 טון.

כמובן שמחיר ההובלה יהיה בהתאם, ולכן כל מי שמעוניין להוביל ציוד כבד, חייב להכיר את המשקל, האורך והרוחב של המטען שלו.

יש לזכור כי על מנת להוביל את המטען בצורה בטיחותית ובהתאם לדרישות החוק, יש צורך להתאים עבורו את עגלת המוביל המתאימה ביותר לממדים שלו.

הובלת ציוד כבד – כיצד לעשות זאת נכון?

כאשר מדובר על מוביל ציוד כבד, מדובר למעשה על סמיטריילר המתחבר לעגלה ייעודית, שעליה נמצא המטען המדובר.

ניתן כמובן למצוא מגוון רחב של עגלות ציוד, בהתאם לגודל ולמשקל של המטען. מובילים מקצועיים יידעו להתאים לכל סוג מטען כבד את העגלה  המתאימה לו ביותר, במטרה להבטיח הובלה בטיחותית ויעילה יותר.

יש לזכור כי לעומת ביצוע של הובלה רגילה, הובלת ציוד כבד מצריכה פרוטוקולים קבועים ותקנים מחמירים, מאחר ומדובר על ציוד כבד במיוחד בעל פוטנציאל נזק אדיר.

לכן יש צורך להתאים לכל סוג של ציוד כבד את המוביל המתאים ביותר עבורו ולאחר מכן, יש צורך לרתום את הציוד בצורה מקצועית ואמינה.

חשוב להדגיש כי לא כל חברה רשאית לבצע הובלה,מסוג זה מאחר והדבר דורש ניסיון, וותק מיומנות וציוד מתאים.

לכן חשוב לעבוד עם חברה מקצועית ומוכרת, בעלת וותק של שנים בתחום ולא מעט המלצות. רק חברה מסוג זה, תדאג להעסיק מובילים מיומנים ומוסמכים המכירים את העבודה לעומק ויודעים כיצד להתנהל נכון.

אנו בחברת אלרון מנופים והובלות נשמח לספק לכל אחד שירות של הובלת ציוד כבד. אנו נהנים מוותק וניסיון ונשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום. לפרטים והזמנות, צרו קשר!

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן